Гобіти — дуже привітні та добрі створіння, вони полюбляють пиво і танці. Слово „гобіт“ означає „той, хто живе в норі“. Це можна було б сказати про будь-якого гобіта з Гобітанії, але не про Більбо Беггінса. Він не був взірцем для наслідування. На думку своїх сусідів, він займався якоюсь дурною справою, наприклад залишав кордони Ширу, водив дружбу з іншими расами: дворфами, ельфами, людьми і йому це подобалось. До того ж, після своєї подорожі він отримав купу золота від дворфів, за те, що допоміг їм відвоювати свій дім — гірську державу Еребор у жахливого дракона на ім'я Смог. Та під час подорожі з дворфами, сталося ще дещо, гобіт Більбо Беггінс заблукав у печерах Імлистих гір і знайшов перстень. Авжеж він взяв блискучу дрібничку собі. Згодом Більбо відкрив таємну чарівну силу того персня — робити невидимим носія, проте він не здогадувався про справжній характер своєї знахідки...
Жива карткова кооперативна гра Володар Перснів. Карткова гра (The Lord of the Rings The Card Game) у світі видатного письменника та професора Толкієна — це початок вашої особистої історії у захопливому світі Середзем'я. Термін "жива гра" означає, що серія постійно оновлюється і доповнюється новими сюжетами та героями. Кожна пригода відкриватиме нові механіки, які значно вплинуть на ігрове сприйняття Середзем'я. Основною гри є карти, за допомогою яких гравці будуть розвивати своїх персонажів між серіями епізодів і покращувати колоди, за допомогою яких будуть долати перешкоди на своєму шляху.
Ігролад. Кожен гравець отримує у розпорядження колоду карт, в основі якої троє видатних героїв Середзем'я. Кожен герой має свою "масть" — руни внизу карти. Кожна окрема руна відкриває гравцеві доступ до окремих союзників та предметів, які можна додати до своєї колоди. Щоб успішно завершити сценарій, героям потрібно пройти ряд сцен із різноманітними завданнями: пошуком предметів та союзників, збиранням ресурсів, перемогою над ворогами, відвідуванням локацій, тощо.
Гра триває кілька раундів. Кожен раунд поділяється на 7 фаз:
- Фаза ресурсів. Це початок раунду, на якому герої отримують по одному ресурсу та добирають по одній карті руку. Якщо колода героя вичерпалася, гравець не добирає карти. До завершення фази ресурсів є особливе «вікно дій» , яке можна зустріти у більшості з 7-ми фаз раунду. Протягом вікна дій гравці по черзі можуть активувати особливі властивості карт у грі, подій з руки або карт поза грою, якщо текст карти це дозволяє.
- Фаза планування. Ця фаза дозволяє підготуватися до подальших пригод. Протягом фази планування гравці по черзі можуть розіграти та прикріпити до своїх героїв карти союзників чи предметів, сплативши їхню вартість.
- Фаза квесту. На початку цієї фази кожен гравець може обрати і перегорнути своїх персонажів, щоб позначити їх виснаження. Виснажених персонажів не можна буде використати знову протягом цього раунду, зокрема, і для виставлення захисника від ворожого нападу. Після вибору героїв, що вирушають на виконання квесту, кожен гравець отримує по карті з колоди зустрічей та застосовує її властивості. Для просування у виконанні квесту необхідно, щоб сума всіх значень сили волі персонажів, що вирушили на квест, була вищою за сумарний показник рівня загрози всіх карт із зони сцен. Інакше загроза для гравців зростатиме, з ними і небезпека всіх подій та зіткнень.
- Фаза подорожі. Гравці можуть перемістити всіх героїв у нову відкриту локацію. Цю локацію слід покласти окремо на ігровому столі. Вона стає активною і впливає на проходження квестів та ефекти карт.
- Фаза зустрічей. Гравці по черзі можуть обрати ворогів для протистояння. Якщо рівень загрози гравця вищий за рівень загрози обраного ворога, цей ворог автоматично переміщується в його бойову зону.
- Фаза бою. Першими атакують вороги, проти нападу яких гравець може виставити захисника. Кожна одиниця захисту цього персонажа анулює одиницю атаки суперника. Якщо значення атаки вище за рівень захисту, герой отримує поранення і може вибути з гри. Незахищені атаки обов'язково призводять до поранень одного із героїв. Після атаки ворога також може активуватися особливий ефект тіні з карти, яку атакуючий ворог отримує ще до нападу. Атаки гравця на ворогів відбуваються порівнянням відповідних символів. Героїв гравця в атаці можуть підтримати герої інших учасників, які мають дистанційну атаку.
- Фаза поновлення. Розверніть усіх виснажених героїв, тепер вони знову готові до дій. Додайте 1 до рівня загрози кожного гравця на лічильниках. Це остання фаза раунду.
Варто зазначити, що Володар Перснів. Карткова гра (The Lord of the Rings The Card Game) це розробка компанії Fantasy Flight Games, творців епічних сюжетних ігор, таких як: Маєтки божевілля (Mansions of Madness Second Edition), Прадавній жах (Eldritch Horror) та масштабна дуельна гра Війна Персня (War of the Ring). Хто знайомий бодай з однією з цих ігор, знає, що гострота пристрастей, несподівані повороти та павутиння з інтриг і таємниць, йдуть в комплекті за замовчуванням. Всі основні механіки серії залишилися незмінними, але все ж таки оновлений зміст варто особливої уваги: компонентів тепер достатньо для гри вчотирьох. Це стосується не тільки жетонів, а й карт для стартових колод та карт героїв. У грі можна зустріти нові механіки. До карт додані властивості "переваги" та "тягаря" з пізніших випусків. Три базові сюжети тепер можна об'єднати у кампанію.
Для кого? Настільна гра Володар Перснів. Карткова гра (The Lord of the Rings The Card Game) рекомендується до уваги фанатів захопливого світу Середзем'я та гравців, які полюбляють пригодницькі кооперативи. Якщо ж до вподоби більше класичні данжен-кроулери, Ґавіальчики радять ознайомитись з іграми Таємниці замку Карак (Karak) та Ходу Героям Нема (Keep the Heroes Out!), де гравці приміряють на себе ролі не відважних шукачів пригод, а нещасних монстрів, яким ті "герої" вічно дошкуляють.