3% знижки при реєстрації / Безкоштовна доставка замовлень від 1500 грн
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Настільна гра Сяйво (Glow)

Артикул NI-0869
В наявності
1 599 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Характеристики
Кількість гравців 1, 2, 3, 4
Рекомендований вік 10
Тривалість партії 45-60 хв.
Комплектація ігрове поле, планшет, 30 кубиків, 53 картки, 96 картонних жетонів, 41 дерев’яна фішка, 8 плиток для соло-гри, правила.
Ігри за жанрами Стратегічні
Опис

Володіння гнітючої чорноти, де  править темрява і немає місця барвам. Вона поглинає все, до чого може дотягнутися. Вона всюдисуща та невблаганна. І тільки відважні шукачі світла, що передають свій досвід з пошуку Спалахів від покоління до покоління, можуть розвіяти суцільний морок.

В атмосферній настільній грі «Сяйво» (Glow) учасники стануть тими самими шукачам світла. Їм доведеться прокладати маршрути через непроглядну пітьму, розсудливо обираючи супутників, які будуть допомагати їм під час небезпечного шляху.

Ігролад. На початку гри учасникам слід обрати сторону поля. Таким чином Край Тіней дає змогу розміщення таборів, що можуть принести додаткові переможні бали наприкінці гри, але зменшує варіативність маршрутів, бо учасники матимуть тільки одну фішку, що буде переміщуватись полем. Водночас на стороні архіпелагу Тіні кожен учасник матиме аж 4 фішки човнів для переміщення, що водночас будуть й таборами, якщо їх залишити на тому чи іншому острові. Учасники обирають стартові кольори та отримують компоненти свого кольору: карти героїв, великі кубики та фішки. Якщо обрано сторону архіпелагу, кожен гравець додатково вибирає колір човнів. 4 Човни слід розмістити в центрі поля, тоді як стартову кампанію з фішкою табору свого кольору гравці розміщають у початковій зоні в лівому нижньому кутку поля. На поділці 10 треку сяйва треба розмістити маркери підрахунку балів. Утворити банк компонентів: жетонів усіх кольорів та кубиків, по одному великому кожного кольору та один чорний маленький кубик. Окремо перетасувати супутників А та Б, повернути назад до коробки по 3 карти з кожного стосу та покласти стос А зверху на стос Б. Покласти 5 верхніх карт з цієї колоди в ряд під планшетом зустрічей. Обрати першого гравця. Він кидає усі малі кубики та розміщує їх до комірок з відповідними до отриманих символами. Якщо на бузковому кубику випав символ сліду — потрібно перекинути його. До комірок, до яких не потрапив жоден кубик, потрібно розмістити один жетон сліду.

Гра триває 8 днів (раундів), кожен з яких поділяється на 5 фаз:

  • Світанок. Гравців по черзі обирають собі супутника з ряду під планшетом зустрічей. Перший гравець після того як обрав супутника, має скинути  одну іншу карту на свій вибір. Разом із вибраною картою гравці отримують всі кубики та жетони з комірки на планшеті зустрічей над нею. Супутники, яких ніхто не обрав, відправляються до скиду.
  • Ранок. Гравці одночасно кидають всі свої кубики. Свій запас великих кубиків можна розширити завдяки картам супутників. У верхньому лівому куті карти вказано колір та кількість кубиків, які отримує гравець, поки має відповідного супутника. Кожен кубик має різні шанси випадіння символів. Наприклад, зелений має символ листка, а отже, отримати листок з зеленого кубика більше шансів, ніж помаранчевого. Якщо гравець хоче перекинути кубик, кожен символ перекиду з його жетонів або карт дає змогу одноразово перекинути один або два кубики на вибір. Якщо ж він бажає отримати з кубика конкретний символ, для цього треба витратити 3 символи перекиду. Символи перекиду також можна отримати з треку переможних балів. Для цього поверніть свій маркер підрахунку назад на найближчу поділку із символом перекиду. Зробити це можна необмежену кількість разів за раунд, та нижче 0 опустити свій рахунок неможливо. Чорний кубик вступає в гру з появою персонажа Каара й приносить учасникам (крім власника карти Каара) прокляття (детальніше про них можна прочитати в буклеті правил).
  • Полудень. У цій фазі діють ефекти карт гравців. Для активації ефекту кожної карти супутника необхідно мати серед результатів на кубиках певні символи. Ефекти карт можуть призвести до отримання Спалахів (переможних балів), жетонів слідів та перекидів, жетонів світлячків та навіть смерті супутників (символ черепа). Якщо супутник гине, після активації ефекту треба його скинути. Ефекти карт можна активувати кілька разів, якщо це не стосується скиду супутника. Гравець зобов'язаний задіяти усі свої ефекти. Супутники активуються по черзі.
  • Надвечір'я. У цій фазі гравці рухають свої фішки полем. Для цього треба мати (або навпаки - не мати) відповідні символи елементів на кубиках у своєму запасі, скидати жетони слідів чи світлячків або й перекидів. Можна скинути жетон сліду як джокер. Якщо гравець не має жетонів або символів для виконання умов комірки, він не може на неї переміститись. Переміщатися можна лише згідно з вказаним на полі напрямком руху. За гри на стороні краю Тіней, коли ваша кампанія завершує переміщення на галявині, ви розміщаєте на ній фішку вашого табору.Табір на галявині принесе стільки переможних балів наприкінці гри, скільки вказано на цій галявині. Так само на певному острові можна залишити свій човен, щоб він приніс додаткові переможні бали.
  • Вечір. У цій фазі гравці готуються до наступного раунду. Всі маленькі кубики з запасів гравців розміщаються на відповідні комірки планшета зустрічей. Ряд зустрічей поповнюється новими 5 картами з верху колоди. Жетон першого гравця отримує наступний за чергою учасник.

Після 8-го раунду гра закінчується і учасники рахують свої переможні бали за: символи на картах супутників, за символи на островах та галявинах, на яких ви залишили табори й човни. За світлячків. Якщо кількість жетонів світлячків у гравця наприкінці гри більша або дорівнює його кількості супутників, це приносить додатково 10 балів. За жетони сліду. Гравець, який набрав найбільше балів, здобуває перемогу.

Для кого? Настільна гра «Сяйво» (Glow) має оригінальне нуарне оформлення і цікавий геймплей. Підійде як новачкам, так і досвідченим гравцям. А якщо хочеться чогось більш яскравого але теж обов'язково з кубами, радимо звернути увагу на гру Кубітос (Cubitos), або на "лампові" Таверни Тіфенталя (The Taverns of Tiefenthal)

  • Самовивіз з місця видачі в зручний час.
  • Новою поштою по всій Україні (1-2 дні)
  • Укрпоштою (По Україні та всьому світу)
  • Безкоштовно по Україні при замовленні від 1500 грн.
  • Міжнародна доставка у всі куточки світу з допомогою таких операторів як УкрпоштаНова Пошта та Meest

Кредитною карткою (прямий платіж, LiqPay)

Готівкою при отриманні на місці видачі.

Безготівка (перерахунок).

Готівкою при отриманні (післяплата).

Вгору