3% знижки при реєстрації / Безкоштовна доставка замовлень від 1500 грн
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Настільна гра Прадавній жах (Eldritch Horror)

Артикул NI-0791
В наявності
2 660 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Характеристики
Кількість гравців 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Рекомендований вік 10
Ігри за жанрами Фентезі

За вікном 1926-й рік, світ стоїть на порозі катастрофи. Десь за межами відомої реальності прокидається прадавня і надмогутня істота, яка загрожує стерти людство з лиця Землі. На всіх континентах відчиняються портали в потойбічні світи, блукають жахливі чудовиська і набувають популярності огидні культи. Тільки купка відважних детективів розуміє, що відбувається насправді. Ці сміливі захисники людства мають об'єднатися в боротьбі проти Прадавніх, що населяли всесвіт ще до початку часів. На їх долю випало відвідати найвіддаленіші куточки земної кулі, вступити в бій з жахливими потворами та розгадати моторошні таємниці.

Настільна гра Прадавній жах (Eldritch Horror) — це командна пригодницька гра, в основі якої лежить всесвітньо відомий Жах Аркгема у світі Говарда Лавкрафта.

Ігролад. Гравці беруть на себе ролі тих самих детективів, кожен з яких має свої унікальні вміння та здібності. Обирають одного з чотирьох Прадавніх, проти якого будуть боротися впродовж усієї гри. Серед могутніх богів представлені наступні: Йоґ-Сотот, Шуб-Ніґґурат, Азатот, і куди ж без Ктулху, (від вибору Прадавнього залежить сценарій, стиль та тривалість партії). Отримують стартові предмети, створюють чашу монстрів, колоду міту та інші колоди, також гравці застосовують початкові ефекти.

Гравцям необхідно розгадати 3 таємниці Прадавнього, щоб запроторити його туди, звідки він явився. Якщо гравці не досягнуть цієї мети, Прадавній прокинеться і детективам (гравцям) доведеться вступити в нерівний бій зі злом, або ж Світ поглине хаос та морок.

Партія триває кілька раундів, які складаються з трьох фаз:

Фаза дій. В цю фазу детективи (гравці) можуть переміщатися картою та готуватися до викликів, які їм неодмінно буде кидати гра. Детективи ходять по черзі. У свій хід можна виконати до 2 різних дій:

  1. Подорож. Детектив може перемістити свою фігурку в будь-яку  сусідню локацію. Після цього він може витратити будь-яку кількість квитків, за кожен з яких отримає додатковий крок. Квиток на потяг дає змогу рухатись залізничними шляхами, а квиток на корабель - водними.
  2. Приготування до подорожі. Детектив отримує один квиток у місті. Якщо в місто веде залізничний шлях — квиток на потяг, якщо водний - квиток на корабель. Якщо ж в місто йдуть обидва шляхи, детектив може обрати потрібний йому квиток.
  3. Відпочинок. Якщо в локації з детективом немає монстрів, він може відновити 1 здоров’я та 1 розум.
  4. Обмін. Детективи можуть обмінятися майном, якщо знаходяться в одній локації.
  5. Отримання активів. Щоб отримати карти активів з резерву, детектив проходить перевірку впливу. Він може взяти речі на суму, що не перевищує кількість викинутих успіхів. Цю дію можна виконати тільки якщо в локації з детективом немає монстрів.
  6. Дія компонента. Детектив може задіяти один зі своїх компонентів (карток спорядження, унікальної здібності, тощо).

Фаза контактів. Детектив бере карту контакту з зображенням своєї локації, якщо знаходиться в місті, або з колоди загальних зустрічей. Він застосовує ефект для свого типу або назви локації, після чого скидає ту карту. Якщо в локації з детективом перебуває один або кілька монстрів, він повинен у довільному порядку розіграти бойовий контакт з кожним монстром по черзі в цій локації. Якщо на цій локації був один з наступних жетонів: експедицій, доказів чи порталу, детектив додатково вступає в контакт і з ним.

Фаза міту. У цій фазі головний (перший) детектив відкриває верхню карту з колоди міту й діє згідно з інструкціями — переміщує жетон передвістя і підвищує приреченість, застосовує ефекти розплати на всіх ігрових компонентах, розміщує портали, додає монстрів, викладає чутки, докази тощо.

Перевірки вмінь. Деякі ефекти вимагають від детектива пройти перевірку. Проходячи перевірку вміння, дослідник кидає стільки кубиків, скільки вказано біля символу відповідного вміння на листі персонажа з урахуванням усіх модифікаторів, що збільшують чи зменшують значення цього вміння. В будь-якому випадку, проходячи перевірку, гравець кидає хоча б один кубик. Кожна 5 та 6 вважається за успіх. Якщо не випало жодної 5 чи 6, це означає що гравець провалив перевірку. Можна скинути жетони доказу та за кожен перекинути один кубик. Загальну кількість викинутих успіхів називають результатом перевірки. Після цього детектив виконує вказівки згідно з результатом перевірки.

Бойові контакти. Детективи вступають в бойові контакти, щоб перемогти монстрів і вилучити їх з ігрового поля. Гравець має перегорнути жетон монстра і прочитати текст на звороті. Далі він проходить дві перевірки: перевірку волі, а потім перевірку сили. Якщо під час перевірки волі значення жаху монстра перевищує кількість викинутих успіхів (5 і 6), детектив втрачає кількість розуму, рівну цій різниці. Так само діє перевірка сили. Та за кожен успіх, монстр отримує одне поранення, це відмічається жетонами здоров'я. Якщо стійкість монстра менша, ніж кількість втраченого здоров’я (або дорівнює їй), дослідник перемагає монстра й повертає його в резерв монстрів.

Детективи перемагають, якщо розгадали 3 таємниці Прадавнього. Якщо ж Прадавній прокинувся ще до того як було розгадано 3 таємниці, необхідно перегорнути його листок і додатково розгадати таємницю, зазначену на звороті. Зазвичай, це вирішальний бій з Прадавнім.

Детективи зазнають поразки у наступних випадках:

  • Жетон приреченості досяг поділки "0" на треку приреченості.
  • Прадавній пробуджується та виконуються умови поразки вказано на звороті листа Прадавнього.
  • Усі детективи вибули з гри.
  • Текст карти повідомляє, що детективи програли. Найчастіше цей ефект трапляється на картах чуток.
  • Колода міту вичерпалася.

Для кого? Настільна гра Прадавній жах (Eldritch Horror) перш за все сподобається тим, хто любить кооперативні атмосферні ігри в жанрі хорор. Якщо ризикнете кинути виклик Прадавньому злу, будьте готові до тривалої та цікавої гри тривалістю від двох годин. Також радимо звернути увагу на пов'язані всесвітом ігри: Жах Аркгема: Третя редакція (Arkham Horror: Third Edition) та Маєтки божевілля (Mansions of Madness Second Edition).

Комплектація: ігрове поле, правила, довідник, 12 листів персонажів, 4 листи Прадавніх, 51 карта міту, 36 карт контактів у локаціях, 32 карти дослідницьких контактів, 24 карти контактів в Інших світах, 18 карт експедиційних контактів, 16 карт таємниць, 12 карт особливих контактів, 40 карт активів, 36 карт станів,20 карт заклинань, 14 карт артефактів, 4 карти-пам’ятки, 78 жетонів здоров’я і розуму, 43 жетони монстрів, 36 жетонів доказів, 30 жетонів поліпшення, 20 жетонів квитків, 20 жетонів Прадавніх, 9 жетонів порталів, 4 жетони чуток, 1 жетон поточної експедиції, 1 жетон приреченості, 1 жетон передвістя, 1 жетон головного дослідника, 1 жетон таємниці, 4 кубики, 12 фішок дослідників з пластиковими підставками.

Тривалість партії: 120 - 240 хв.

  • Самовивіз з місця видачі в зручний час.
  • Новою поштою по всій Україні (1-2 дні)
  • Укрпоштою (По Україні та всьому світу)
  • Безкоштовно по Україні при замовленні від 1500 грн.
  • Міжнародна доставка у всі куточки світу з допомогою таких операторів як УкрпоштаНова Пошта та Meest

Кредитною карткою (прямий платіж, LiqPay)

Готівкою при отриманні на місці видачі.

Безготівка (перерахунок).

Готівкою при отриманні (післяплата).

Вгору