Кількість
|
Вартість
|
||
|
1920-ті роки, Бостон, штат Масачусетс. Домовласник звернувся по допомогу до дослідників аби ті допомогли в розслідуванні загадкових та лякаючих подій у старому будинку. Ходять чутки, нібито там завелися привиди. Дослідники – команда авантюристів-любителів та професіоналів детективної справи, які беруться за всі найскладніші та найбрудніші справи.
«Поклик Ктулху. Швидкий старт» (Call of Cthulhu Quick-Start Rules) — це ідеальна пригода в світі жахів Говарда Лавкрафта, яка створена спеціально для новачків. Книга містить всі базові правила в скороченому вигляді та першу вступну пригоду "Привид", атмосферу про яку ми писали вище, аби познайомити гравців з системою та законами світу. На останніх сторінках буклету гравці знайдуть готових чотирьох персонажів дослідників, можна обрати когось з них для пригоди, а можна на їх основі створити свого персонажа.
Ігролад. Настільна рольова гра Поклик Ктулху. Швидкий старт (Call of Cthulhu Quick-Start Rules) — в цілому це розмовна гра, дії якої відбуваються в уяві гравців: ведучого та шукачів пригод. З компонентів потрібен буде набір багатогранних гральних кубиків та листок паперу і олівець чи ручка. Ведучій-Хранитель розповідає історію, описує сцени, персонажів та оточення, а також деталі зустрічей. Гравці промовляють кожну свою дію Хранителю, як їх персонажів взаємодіють з навколишнім середовищем та іншими персонажами, предметами тощо. Хранитель, в свою чергу, описує гравцям події, які відбуватиметься далі. Успіх чи провал дії дослідника визначається кидком багатогранного кубика, це можуть бути різні багатогранники: відсоткові куби (К100), чотиригранний куб (К4), класичний шестигранний кубик (К6), восьмигранний кубик (К8) та двадцятигранний кубик (К20). Хранитель може попросити дослідника пройти будь-яку перевірку вміння. Під час бою, в порядку зменшення своїх значень спритності, активуються всі дослідники, а також монстри та персонажі, яких контролює Хранитель. Бойовий кидок виконують як звичайний кидок на вміння.
Так як Поклик Ктулху. Швидкий старт — це кооперативна гра, всі гравці в ній діють як одна команда аби перемогти сили зла і розкрити таємницю, вкриту мороком. Якщо їм не вдалося досягнути поставленої мети, вони можуть спробувати свої сили знову. Якщо хтось з дослідників загинув, гравець може створити нового персонажа і ввести його в гру. Хранитель виконує роль ведучого. Під час партії персонажі стають досвідченіші, вони постійно розвиваються, набувають нових навичок, знань про монстрів, заборонені сили та фоліанти і інші секрети світу.
Для кого? Цікава кооперативна пригода з ведучим на кілька годин. Навчить водити НРІ (настільні рольові ігри) та добряче розвиває уяву. Також це гра з сильною взаємодією між гравцями. Гарний варіант щоб почати грати в Підземелля та Дракони та навчитися основним механікам гри.