Кількість
|
Вартість
|
||
|
Північні території на кордоні королівства Налос давно привернули увагу королеви. Відправивши шляхетних лицарів в похід, вона доручила скласти мапи її майбутніх володінь. Та дикі незвідані землі зовсім не привітні до мандрівників. Кочові племена ґнолів можуть заскочити зненацька і завдати серйозної чвари.
В настільній грі Картографи учасники беруть на себе роль королівських картографів. Озброївшись листком для записів та олівцями, вони відправляться в далеку небезпечну подорож, щоб нанести на свої пергаменти якомога більше цінних територій. Гра створена на механіці Roll & Write (кинь та напиши, а в даному варіанті замалюй), хоча й замість кубиків використовуються картки.
Ігролад. Спочатку гравці обирають сторону блокноту на якій будуть грати (А/Б). Потім беруть олівці, хоч в комплекті з грою йдуть звичайні олівці, Ґавіальчики радять брати кольорові бо з ними більше відчувається атмосфера і можна проявити свої художні навички.
Гра триває 4 сезони (весна, літо, осінь, зима). Гравці роблять свій хід одночасно, він складається з 3 фаз:
1. Дослідження. Відкривається верхня карта з колоди досліджень.
2. Картографія. Кожен обирає тип місцевості та фігуру з представлених на карті і замальовує в свій аркуш дослідника. Фігуру можна малювати в будь-якому місці свого листа, її можна повертати і віддзеркалювати але вона не має закривати собою будь-яку іншу фігуру та виходити за межі мапи. Не обов'язково малювати фігуру, щоб вона торкалася попередньої. Після цього фігуру треба замалювати відповідним типом місцевості (тут в нагоді будуть кольорові олівці). Всього є 6 типів місцевості: ліс, село, ферма, вода, гори і монстри.
Якщо обрану фігуру вже нема де розмістити, гравець повинен замалювати одну клітинку обраним типом місцевості. На аркушах заздалегідь розташовані гори, якщо гравець оточує її з усіх боків іншими фігурами, він закреслює монетку. Поряд з деякими фігурами також намальовано монетку, якщо гравець обирає цю фігуру для зображення — так само має закреслити монетку.
Якщо відкривається карта руїн — гравці відкривають наступну картку над нею та замальовують клітинки так, щоб якась із них перекривала руїни на мапі.
Як тільки відкривається карта засідки, гравці міняються аркушами з сусідами та малюють фігури монстрів в їхніх мапах.
3. Перевірка. На кожній карті дослідження в верхньому лівому кутку є символ піскового годинника, а поруч з ним є цифра. Якщо сума відкритих карт дорівнює або перевищує число на карті сезону — сезон закінчується.
В кінці кожного сезону гравці отримують зірки репутації (переможні бали) по картках наказів, які зазначено на поточній карті сезону. Всі закреслені монетки приносять по одному балу, а кожна порожня клітинка навколо монстра віднімає один бал. Після чого настає новий сезон. Всі відкриті карти дослідження, разом з новою картою засідки замішуються в колоду і починається новий раунд.
Наприкінці зими гра закінчується. Гравці рахують свої бали. Учасник, який набрав зірок репутації більше за інших оголошується переможцем і найуспішнішим картографом королівства.
Для кого? Правила гри Картографи дуже прості, тож можна залучити до гри навіть людей котрі ніколи не грали у настільні ігри. А цікава механіка нікого не залишить байдужим. Також радимо звернути увагу на ігри Стежки Тукани і Острів котів: Мандруй та малюй (The Isle of Cats: Explore & Draw).