Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Настільна гра Rurik: Боротьба за Київ

Артикул NI-0184
В наявності
1 999 грн
В бажання
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Швидке замовлення
Характеристики
Кількість гравців 1, 2, 3, 4
Рекомендований вік 13
Комплектація  71 мініатюра, 4 підставки для лідерів, 36 монет, 143 дерев'яних компонента (фішки і маркери), 64 міні-карти, 30 жетонів варіантів, 31 велика карта, 8 жетонів перерахунку, 4 подвір'я, ігрове поле, поле вимог, поле стратегії, маркер раундів, правила,
Опис

Після смерті Володимира Великого в 1015 році настали буремні часи, народ потребує правителя, здатного надихати й вести за собою. В грі тобі запропонують виступити в ролі одного з дітей Володимира, щоб в кінці гри стати Великим Київським Князем чи Княгинею.

Rurik: Боротьба за Київ — це стратегічна настільна гра для 1-4 гравців в антуражі середньовіччя, що пропонує абсолютно нову механіку аукціону з управлінням ресурсами та контролем територій.

Гравцю потрібно обрати одну з восьми історичних постатей з унікальними властивостями. Щоб претендувати на Великий Княжий Стіл, потрібно всебічно розвиватися:

  • захоплювати землі;
  • споруджувати будівлі, збирати податки;
  • реалізовувати свої стратегії!

Ігролад. Ігрове поле поділене на 15 областей. При грі вдвох використовуються тільки зелені землі — Київ, Переславль, Волинь, Чернігів, Смоленськ, Полоцьк, Ростов і Новгород. При грі втрьох додаються жовті землі — Галич, Псков і Суздаль. А при грі на чотирьох гравців ще й коричневі — Брест, Пересічень, Азов і Муром.

Партія триває чотири раунди, кожен раунд ділиться на фази:

  1. Фаза Планування. Починаючи з першого гравця і рухаючись за годинниковою стрілкою, кожен з гравців розміщує одного зі своїх Радників на одному із шести стовпців дій поля Планування Дій. Так продовжується, допоки всі гравці не розмістять усіх своїх Радників.
  2. Фаза Дій. Починаючи з першого гравця і далі за годинниковою стрілкою, кожен гравець активує одного зі своїх Радників та виконує відповідну дію. Так продовжується, допоки всі гравці не активують усіх своїх Радників.
  3. Фаза Досягнень. У цій фазі гравці наближаються до мети – завоювання Великого Княжого Столу, обирають нові карти Задумів та отримують прибуток. Потім гравці готуються до наступного раунду гри.

Основні дії:

  • Заклик. На зайняті території виставляються нові воїни. Кількість таких юнітів дорівнює числу шоломів, зазначених в комірці дії. Гравець з найбільшим військом вважається правителем території.
  • Рух. Кількість очок руху дорівнює числу зазначених чобіт. За кожен бал руху можна перемістити одного воїна на суміжну територію.
  • Атака. Кількість балів атаки дорівнює числу зазначених мечів. Можна атакувати війська противників або заколотників, якщо вони знаходяться на поточній території. За кожен бал атаки з поля забирається один ворожий юніт. Лідери видаляються останніми. Знищені заколотники приносять бонуси, зазначені знизу мініатюри. Видаляючи юнітів опонента, гравець просуває маркер на треку війни і несе втрати, відкриваючи і скидаючи карти інтриг.
  • Податки. Кількість балів податку дорівнює числу зазначених кошиків. Гравець отримує товари з територій, де він присутній (2 бали за товар) або править (1 бал за товар). Отримані товари розміщуються в вільних клітинках човна або пристані подвір'я.
  • Будівництво. Кількість балів будівництва дорівнює числу зазначених молотків. На території, де він править, гравець будує будинок за 1 бал, а де просто присутній — за 2 бали. Побудована церква видаляє одного заколотника або ворожого воїна. Ринок дає додатковий товар при зборі податків. Твердиня вважається додатковим юнітом при атаці.
  • Інтриги. Гравець бере вказану кількість карт інтриг, одну залишає в руці, а решту повертає в будь-якому порядку наверх колоди.

Кінець гри. Партія завершується після четвертого раунду. Гравці отримують переможні бали за: становище своїх маркерів на треках вимог; лідерство на треку війни: 2 бали за перше місце, 1 бал за друге; виконані карти задумів (2 бали за карту задуму); скоєні діяння (1 або 2 за кожну розіграну карту діяння).

Гравець, котрий набирає найбільшу кількість переможних балів стає правителем Київської Русі.

Для кого? Настільна гра Rurik: Боротьба за Київ хороша економічна стратегія з елементами контролю територій, завдяки не складним правилам та цікавому ігровому процесу гра підходить новачкам та досвідченим гравцям.

Відеоогляд настільної гри Rurik: Боротьба за Київ:

 

  • Самовивіз з місця видачі в зручний час.
  • Новою поштою по всій Україні (1-2 дні)
  • Укрпоштою (По Україні та всьому світу)
  • Безкоштовно по Україні при замовленні від 1000 грн.

Кредитною карткою (прямий платіж, Wayforpay)

Готівкою при отриманні на місці видачі.

Готівкою при отриманні (післяплата).

Вгору