Кількість
|
Вартість
|
||
|
Клуб пригод (Der Abenteuer Club) — це кооперативна настільна гра на асоціації, яка розрахована на 2-4 гравці віком від 8 років. Гра за своєю механікою дуже нагадує відомий Діксіт (Dixit), але на відміну від нього, має добре пропрацьований бекграунд та книгу пригод, які гравці долатимуть спільними зусиллями.
Як грати в гру Клуб пригод
Підготовка до гри швидка. Гравці отримують по 10 карт предметів.
- Ведучий зачитує вступ до пригоди і умови її розв'язання. Книга пригод містить 12 різних ігрових пригод. Кожна пригода складається з 5 розділів, що містять завдання та епілог.
- Ведучий записує або замальовує обрані 2 варіанти обраних карток предметів та тримає їх в таємниці від інших гравців.
- Він обирає ще 3 карти предметів, які на його думку абсолютно не підходять для вирішення поточної пригоди і замішує їх разом з попередніми. Деякі пригоди мають символ піщаного годинника, в такому разі у ведучого є всього 30 секунд, на те, щоб обрати відповідні карти предметів.
- Ведучий викладає на стіл всі 5 карт предметів.
- Решта гравців, порадившись між собою, обирають 2 карти предметів з 5 запропонованих ведучим.
- Якщо гравці вгадали правильно, вони рухають маркер перемоги на одну поділку вгору, а після цього добирають карти предметів до 10. Книга пригод переходить до наступного гравця і починається новий раунд.
- Якщо ж гравці помилились, вони провалюють завдання та скидають 1 жетон відповіді. В цьому випадку вони не добирають до 10 карт, і мають перепройти той самий розділ ще раз, однак, ведучим стає наступний гравець.
Кінець гри
- Гра закінчується перемогою гравців, якщо їм вдалося пройти всі 5 розділів та вони ще мають жетони відповідей.
- Якщо на полі не залишилося жетонів відповідей, а гравці не досягли 5 розділу — вони програють.
Для кого? Купити настільну гру Клуб пригод у магазині Ґавіал варто, якщо ви шукаєте гарну нескладну кооперативну гру для дітей або новачків. Також рекомендуємо до уваги гру зі схожою ігровою механікою Ансамбль (Ensemble).