Кількість
|
Вартість
|
||
|
Величні маги зійшлись у протистоянні, щоб визначити (чий кунг-фу) чия магія сильніша. Для цього чародіям потрібно буде золото, есенції, щоб створювати артефакти, захоплювати місця сили та монументи.
Ігролад. На початку партії гравцям видається по 2 випадкові карти магів з унікальними здібностями: одну карту треба залишити собі, а другу скинути (вона не бере участі у грі). Далі учасники отримують по 8 карт артефактів, замішують їх в особисті колоди та добирають по 3 карти на руку. Для більш досвідчених гравців можна додати драфт карт артефактів: обираєте одну карту, а решту передаєте по колу. Починаючи з останнього гравця, учасники вибирають по 1 магічному предмету проти годинникової стрілки. Гравці беруть по 1 золоту та есенції кожного типу.
Партія складається з раундів. Кожен раунд ділиться на фази:
1. Збір есенцій. Гравці збирають есенції з карт, на яких вказаний символ збирання есенцій.
2. Виконання дій. Гравці по черзі виконують по 1 дії, поки всі не спасують. В грі бувають такі дії:
- Зіграти артефакт з руки. Гравець оплачує вартість артефакту есенціями і кладе карту перед собою.
- Активувати карту, щоб використати її силу. Гравець повертає не активовану (неповернуту) карту артефакту, мага, магічного предмета, монумента або місця сили та оплачує вартість активації вибраної сили і застосовує її ефект. Карти з реакцією можна активувати в чужий хід.
- Скинути карту. За скинуту карту гравець може взяти 1 золота або 2 будь-які есенції.
- Захопити монумент або місце сили. Гравець купує карту монумента або місця сили, сплативши необхідні есенції та кладе цю карту перед собою.
- Спасувати. Перший, хто спасував, бере жетон першого гравця, котрий додає один переможний бал. Коли гравець пасує, він міняє свою карту магічного предмета на іншу карту магічного предмета з ряду. Потім він добирає одну карту артефакту зі своєї колоди.
3. Перевірка. Коли спасували всі гравці, то здійснюється перевірка. Учасники додають переможні бали на картах артефактів, монументів і місць сили, додаємо бал за жетон першого гравця. Якщо якийсь гравець набирає мінімум 10 балів, то гра завершується, а перемагає гравець з найбільшою кількістю балів. Якщо гравці мають однакову кількість балів, то перемогу здобуває той, в кого більше золота та есенцій. Якщо ж ніхто не набрав 10 балів, то розпочинається новий раунд.
Для кого? Настільна гра «Res Arcana» — це швидка карткова гра, котра сподобається як новачкам, так і досвідченим гравцям. Гра має цікаву механіку, красиве оформлення, якісне наповнення та нескладні правила.
Тривалість партії: 20-60 хвилин.